Regulamin Naszego Pensjonatu

Skrót najważniejszych informacji:

1. Należność za wynajem pokoju ,apartamentu pobierana jest z góry w dniu przyjazdu łącznie z opłatą miejscową.

2. Warunkiem rezerwacji pokoju ,apartamentu jest wpłata zadatku w wysokości 30% wartości pobytu w ciągu 3 dni od chwili zgłoszenia rezerwacji na konto Obiektu : 74 1020 4027 0000 1602 0431 0066 z dopiskiem : zadatek za pobyt w terminie (prosimy podać datę )

3. Ważna informacja dla osób chcących otrzymać fakturę VAT

osoby te proszone są o podanie nr NIP w momencie dokonywania wpłaty zadatku (w tytule wpłaty). Późniejsze zmiany danych nabywcy nie będą mogły być modyfikowane.

4. Zadatek za pobyt nie podlega zwrotowi.

– Gość zostanie obciążony 30% całkowitej ceny rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji.

– Po dokonaniu rezerwacji gość zostanie obciążony zadatkiem będącym 30% całkowitej ceny rezerwacji. Zadatek należy wpłacić w ciągu 1 dnia.

5. Doba hotelowa zaczyna się o godz.15:00 a kończy o godz.10:30

6. Nie przyjmujemy zwierząt domowych.

7. Dokonując rezerwacji akceptują Państwo regulamin obiektu Tramontana

8. Dodatkowo płatne atrakcje: Bilard, Pokój gier, Sauna, Wynajem rowerów. Regulamin korzystania z aplikacji Rezerwacji Online, przez Klientów Obiektu

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób korzystania z aplikacji Rezerwacji Online, przez Klientów obiektu.

2. Przez Obiekt rozumie się w niniejszym regulaminie: TRAMONTANA. (P.W Migraż, Grażyna Michalak, 62-030 Luboń, ul. Długa 23, NIP 7830010528 – Tramontana Family & Wellnes )

3. Przez Klienta rozumie się w niniejszym regulaminie, osobą fizyczną, z którą Obiekt zawiera umowę o świadczenie usług lub sprzedaż produktów lub usług.

4. Rezerwacja za pomocą aplikacji Rezerwacji Online przebiega według wskazanych poniżej postanowień.

II. Dokonywanie Rezerwacji

1. Klient otrzymuje możliwość wyboru terminu pobytu jakim jest zainteresowany, liczby dorosłych oraz liczby dzieci, według których ma zamiar dokonać rezerwacji pobytu.

2. Klient może wybrać następnie wśród dostępnych we wskazanym terminie wolnych pokoi lub pakietów, które przedstawione są w formie listy Rezerwacji Online.

3. Po zapoznaniu się z opisem, wyposażeniem i ceną pokoju, lub opisem, zawartością i ceną pakietu, Klient może wybrać dany pokój/pakiet i przejść do kolejnego kroku procesu rezerwacji.

4. W drugim kroku dokonywania rezerwacji – formularzu, Klient wypełnia swoje dane osobowe oraz ewentualne uwagi do rezerwacji.

5. Po uzupełnieniu danych, w kroku trzecim, Klient może dokonać wpłaty zadatku za pomocą płatności elektronicznej – przelew transferowy.

○ Transakcje przelewami transferowymi są realizowane za pośrednictwem systemu płatności online – Dotpay.

○ Przy wybraniu płatności elektronicznej przelewem transferowym, Klient zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę zadatku, systemem płatności online Dotpay. Po przyjęciu wpłaty przez Dotpay, Klient otrzymuje na wskazany przy dokonywaniu rezerwacji adres e-mail, automatyczne powiadomienie o potwierdzeniu wpłaty zadatku.

IIa. Dokonywanie rezerwacji przy braku wolnych pokoi/pakietów

1. W przypadku, jeżeli w podanym przez Klienta terminie nie ma wolnych pokoi, lub dostępny jest wybrany pokój, jednak wyłącznie przy dłuższym pobycie, niż podany przez Klienta, wyświetlony zostanie numer telefonu do obsługi obiektu noclegowego, w celu kontaktu telefonicznego i dokonania indywidualnych ustaleń.

III. Anulowanie rezerwacji

1. W przypadku anulowania rezerwacji przez gościa ,wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

– Gość zostanie obciążony 30% całkowitej ceny rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji.

– Po dokonaniu rezerwacji gość zostanie obciążony zadatkiem będącym 30% całkowitej ceny rezerwacji. Zadatek należy wpłacić w ciągu 1 dnia.

2. Obiekt ma prawo do anulowania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty zadatku. Wówczas, zadatek zostaje zwrócony Klientowi.

3. Reklamacje prosimy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres: biuro@tramontana.pl , termin rozpatrzenia do 14 dni roboczych.

IV. Opłaty

1. Klient zobowiązany jest do wpłaty wskazanego przy dokonywaniu rezerwacji zadatku. Może tego dokonać, za pomocą:

○ płatności elektronicznej – przelew transferowy,

2. Pozostała część opłaty za cały pobyt dopłacana jest przez Klienta po przyjeździe do obiektu.

3. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem procesu Rezerwacji Online.

V. Polityka prywatności

1. W trakcie dokonywania Rezerwacji Online, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych

osobowych w bazie serwisu.

2. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania.

3. Dane Klienta będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia

prawidłowego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych i nie będą udostępniane osobom

trzecim, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.

VI. Odpowiedzialności

1. Klient odpowiada za prawidłowe wpisanie prawdziwych danych w formularzu rezerwacyjnym.

2. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane terminy rezerwacji, czy dane osobowe.

3. Za prawidłową obsługę pieniężną zadatku, w aplikacji Rezerwacji Online odpowiada system płatności online Dotpay.

4. Obiekt oraz firma będąca właścicielem aplikacji Rezerwacji Online, czyli NetFactory Michał Piaścik,

nie ponoszą odpowiedzialności za niedostępność systemu, która mogła wyniknąć nie z ich winy lub z powodu wystąpienia innych czynników niezależnych.

VII. Akceptacja Regulaminu

1. Zaznaczenie w panelu rezerwacyjnym opcji przeczytania i zapoznania się z regulaminem

Rezerwacji Online oznacza, że Klient rozumie i wyraża zgodę na punkty zapisane w tymże regulaminie.

2. Niezaznaczenie opcji akceptacji regulaminu skutkuje brakiem możliwości dokonania Rezerwacji Online.

VIII. Rozliczenia

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.




Oferta

Wakacje 2021

• nocleg w komfortowym pokoju • śniadanie w formie bufetu szwedzkiego z ciepłymi posiłkami  • możliwość korzystania z basenu • bezpłatne korzystanie z sprzętu plażowego (leżaki, parawany) • zewnętrzny mini plac zabaw, piłkarzyki • bezpłatny parking na terenie pensjonatu • bezprzewodowy Innternet WiFi w pokoju oraz na terenie obiektu • biblioteczka • korzystanie z dodatkowych atrakcji i wydarzeń organizowanych w pensjonacie